Skip to main content

Football Friday...

I'm joining the lovely Erin over at Love, Fun and Football with this fun link-up.

If there is one thing you need to know about me, it should be that I'm a football girl through & through.  My biggest loves are the Wisconsin Badgers & the Green Bay Packers but I do have love the New England Patriots, Indianapolis Colts & Denver Broncos as well.  So, I bleed many colors but my closet is mostly taken up with Badger attire with Packers being a very close second.

Bucky did your mom...& she liked it!

Oh yea, Aaron, you put that belt on!!!!


  1. I enjoy football, but we don't have 'a team'. People think that's weird, but I find it to be less stressful, haha.

    1. So, when watching games do you just pick your favorite of the teams playing or just cheer for good plays or what? I'm intrigued by this. Please give more details. :)

  2. Haha love that last gif! I sometimes to the 'belt' thing to celebrate something the Bengals do and Jared always yells at me and says thats a PACKER thing haha! But I steal it anyway ;)

    1. Well, that Aaron Rodgers is quite the fella to follow & copy. Everyone wants to be Aaron. ;)

  3. The only football team I care about is the Dillon Panthers from Friday Night Lights :)

    1. I've never seen that show before & I know that I really should give it a go. :)


Post a Comment

Popular posts from this blog

Thankful Thursday...

I am thankful...that tonight after work, I'm gonna pick up some din-din for my sister & I & then we're gonna play some old school Nintendo games on her projection screen.  Awhoo hoo!  I am so happy that my sister is back home!  :)

I am thankful...for Stan Lee.  I know that I've probably said it before but this guy is pretty dang amazing with the Marvel characters & stories that came to be from his mind.  I just wish that I had that kind of brain to think up all the crazy things/beings he does.

I am thankful...that in four weeks, I'll be in Las Vegas.  Just me & my hubby hopefully catching a few shows, winning some dough & having some good grub.  We'll for sure be seeing Love by Cirque & then I wanna get him tickets to either Cris Angel or Penn & Teller as a birthday gift.  I tried talking him into seeing Britney but he hasn't caved yet, I'm hoping that he will cuz if I get to see Britney, it would be amazing cuz I love her!

I am tha…

$10 at Target...

Yea, I was able to get to Target & get some goodies so I could link-up with one of my favorites!  Awhoo hoo!  If you wanna join in, visit Liz or any of the other hosts to linkup.  :)

Here is my haul:

Sunshine complained the other night that she needed more socks so I picked her up some.

I had to hit the clearance Easter stuff & picked these up for Paul.  He loves sour stuff so thought they would be right up his alley.  :)

I picked these up for myself.  I love them SO much & since I didn't make myself an Easter bag I figured I would grab these when they were 50% off.  Yum!

My grand total:  $10.96 Almost a dollar over but that's okay, I got some needed things.

Makes Me Happy Pics...

Another month has come & gone & there were some great things that made me happy throughout the month of March:

Hitting up Goodwill for some cheap James Patterson books.

Snuggling with two of my three babies - Tyrion & Magic.

A relaxing Sunday morning.

Sunshine & her gymnastics team & coaches.

Sunshine & her other two Freshman teammates.

A sign I made.

Another sign I made for the bathroom.  Ha!

A Sunday afternoon with some  apple cider & coloring book.

Ah, Chris Hemsworth.

Chandler going for a ride with Paul.

Seeing Beauty & the Beast with Jill.

A nice relaxing Sunday night bath.

Day one of vacation in Minneapolis.

Day two of vacation in Vegas.

Paul messing around at Madame Tussa