Skip to main content

July Birchbox...

Yes, you read that right, "July".  So I'm a little behind.  Life has been really crazy at work, outside of work & even in my dreams (last night I threw my wedding ring at Goose cuz he wanted to sit by a cute little Asian girl at a hockey game rather than me - ha!).

So, here is my review of the July Birchbox:

Hello Body Cream.  I didn't think that I would like the scent of this stuff as it said on the tube that it was "citrus-floral scent".  I'm not one for citrus but this stuff smelt amazing.  I loved putting it on my hands right before bed.  Some good stuff!

SmartyPants vitamins.  Gummies - yes, please!  I love anything gummy!  Ha!

Super Comb Prep & Protect.  Since I don't have much hair at this point & I rarely have issues with snarled hair when it's long, I don't have much use for leave-in conditioner but I still tried it & it was pretty nice.  I should try out on my niece's crazy hair! 

Cynthia Rowley silver eyeliner.  This stuff is awesome!  It's not real crazy but for a little silver glimmer over black eyeliner, it's great!  I love it!

Supergoop! daily correct cream.  I don't wear foundation or really any makeup but eye makeup so I gave this to Trouble & she never has any complaints from any of the stuff I give her to try.

I looked through this little booklet & thought immediately of my friend, Chelsie, & I actually gave it to her to do the little challenges & she was SO excited to look through it & give things a try.  :)


  1. Replies
    1. & that stuff is pretty awesome, I would recommend it. :)

  2. Wow these birch boxes are way better than they were years ago when I used to get them haha

    1. I'm really diggin' them. I love trying new things!

      You should get back into it! :)


Post a Comment

Popular posts from this blog

Thankful Thursday...

I am thankful...that tonight after work, I'm gonna pick up some din-din for my sister & I & then we're gonna play some old school Nintendo games on her projection screen.  Awhoo hoo!  I am so happy that my sister is back home!  :)

I am thankful...for Stan Lee.  I know that I've probably said it before but this guy is pretty dang amazing with the Marvel characters & stories that came to be from his mind.  I just wish that I had that kind of brain to think up all the crazy things/beings he does.

I am thankful...that in four weeks, I'll be in Las Vegas.  Just me & my hubby hopefully catching a few shows, winning some dough & having some good grub.  We'll for sure be seeing Love by Cirque & then I wanna get him tickets to either Cris Angel or Penn & Teller as a birthday gift.  I tried talking him into seeing Britney but he hasn't caved yet, I'm hoping that he will cuz if I get to see Britney, it would be amazing cuz I love her!

I am tha…

$10 at Target...

Yea, I was able to get to Target & get some goodies so I could link-up with one of my favorites!  Awhoo hoo!  If you wanna join in, visit Liz or any of the other hosts to linkup.  :)

Here is my haul:

Sunshine complained the other night that she needed more socks so I picked her up some.

I had to hit the clearance Easter stuff & picked these up for Paul.  He loves sour stuff so thought they would be right up his alley.  :)

I picked these up for myself.  I love them SO much & since I didn't make myself an Easter bag I figured I would grab these when they were 50% off.  Yum!

My grand total:  $10.96 Almost a dollar over but that's okay, I got some needed things.

Makes Me Happy Pics...

Another month has come & gone & there were some great things that made me happy throughout the month of March:

Hitting up Goodwill for some cheap James Patterson books.

Snuggling with two of my three babies - Tyrion & Magic.

A relaxing Sunday morning.

Sunshine & her gymnastics team & coaches.

Sunshine & her other two Freshman teammates.

A sign I made.

Another sign I made for the bathroom.  Ha!

A Sunday afternoon with some  apple cider & coloring book.

Ah, Chris Hemsworth.

Chandler going for a ride with Paul.

Seeing Beauty & the Beast with Jill.

A nice relaxing Sunday night bath.

Day one of vacation in Minneapolis.

Day two of vacation in Vegas.

Paul messing around at Madame Tussa