Skip to main content

Thankful Thursday...

How Spring-like & fun is that Thankful Thursday picture?!  I love it!  It screams Spring & I needed to use it cuz, people, it's Spring!  Awhoo hoo!

Here are the things I'm thankful for on this Thursday:

  1.  That tomorrow is Good Friday.  Our office closes at noon & because I'm not the religious type, it's a nice afternoon off.  I'm hoping to do lunch with one of my co-workers & her daughter as we did that last year & it was SO nice.  I'm hoping to make it an annual thing.  We shall see.

  2.  That the Badgers are in the Final Four.  They were there last year too & against Kentucky but I think that this year will be the year that they beat KU & go to championship.  My fingers are crossed.  The one thing that I do know is that Saturday night will be an amazing game between the two teams.  Ashley, wanna place any bets?!  :)

  3.  Drama-Free Zone.  Life at home has been pretty nice.  I think that the light bulb has turned on again & Trouble has removed her head from her ass.  She called Paul on Saturday night & asked him to pick her up because her friends were going to go to a party & she didn't want to go.  Paul had had some drinks so I drove to get her.  She told me that she didn't want to attend the party, that her boyfriend didn't want her to attend the party (he was out of town with family), so she thought it would be best to come home for the night.  She also told me that she was afraid that it was going to busted & that she could not afford that. Maybe, just frickin' maybe, she is seeing the light.  I really hope so.


  1. Yay with progress on the Trouble front!

    1. My fingers are crossed that we are on the up & up.


Post a Comment

Popular posts from this blog

Thankful Thursday...

I am thankful...that tonight after work, I'm gonna pick up some din-din for my sister & I & then we're gonna play some old school Nintendo games on her projection screen.  Awhoo hoo!  I am so happy that my sister is back home!  :)

I am thankful...for Stan Lee.  I know that I've probably said it before but this guy is pretty dang amazing with the Marvel characters & stories that came to be from his mind.  I just wish that I had that kind of brain to think up all the crazy things/beings he does.

I am thankful...that in four weeks, I'll be in Las Vegas.  Just me & my hubby hopefully catching a few shows, winning some dough & having some good grub.  We'll for sure be seeing Love by Cirque & then I wanna get him tickets to either Cris Angel or Penn & Teller as a birthday gift.  I tried talking him into seeing Britney but he hasn't caved yet, I'm hoping that he will cuz if I get to see Britney, it would be amazing cuz I love her!

I am tha…

$10 at Target...

Yea, I was able to get to Target & get some goodies so I could link-up with one of my favorites!  Awhoo hoo!  If you wanna join in, visit Liz or any of the other hosts to linkup.  :)

Here is my haul:

Sunshine complained the other night that she needed more socks so I picked her up some.

I had to hit the clearance Easter stuff & picked these up for Paul.  He loves sour stuff so thought they would be right up his alley.  :)

I picked these up for myself.  I love them SO much & since I didn't make myself an Easter bag I figured I would grab these when they were 50% off.  Yum!

My grand total:  $10.96 Almost a dollar over but that's okay, I got some needed things.

Makes Me Happy Pics...

Another month has come & gone & there were some great things that made me happy throughout the month of March:

Hitting up Goodwill for some cheap James Patterson books.

Snuggling with two of my three babies - Tyrion & Magic.

A relaxing Sunday morning.

Sunshine & her gymnastics team & coaches.

Sunshine & her other two Freshman teammates.

A sign I made.

Another sign I made for the bathroom.  Ha!

A Sunday afternoon with some  apple cider & coloring book.

Ah, Chris Hemsworth.

Chandler going for a ride with Paul.

Seeing Beauty & the Beast with Jill.

A nice relaxing Sunday night bath.

Day one of vacation in Minneapolis.

Day two of vacation in Vegas.

Paul messing around at Madame Tussa