Skip to main content

The Disney Tag...

So, I came across this beautiful gem on Yesii's blog & I could not resist even though I wasn't tagged I'm doing it cuz it's amazing!

*  Favorite Disney Film.  It's a toss-up between Aladdin & The Little Mermaid but I'll go with Aladdin as my room was decked out in Aladdin stuff when I was younger.



*  Favorite Disney Character.  Piglet from Winnie the Pooh.  That was my nickname growing up & I even have him (& Pooh) tattooed on me.



*  Favorite Disney Princess.  I'm gonna go with Ariel although, Cinderella is a VERY close second to her.



*  Favorite Disney Sidekick.  Sven all the way.  I love him so much...doesn't say a word but speaks volumes to me.  Tee hee!



*  Favorite Disney Song.  Supercalifragilisticexpialidocious.  Don't really like Mary Poppins, LOVE this song!



*  Which Disney Character Would Be Your Best Friend?  I'm gonna say Belle from Beauty & the Beast.  We both love books & I think that we would have a whole lot to talk about.



*  Who Would Be Your Disney Pet?  Iago from Aladdin.  He's a lil jerk but I love him.



*  Have You Ever Been To Disneyland?  World but not Land.

*  Who's Your Favorite Disney Villain?  Ursula.  She's so bad that you gotta love the Hell outta her!



*  Do You Collect Anything Disney?  Winnie the Pooh, mostly now that I'm older & my Aladdin collection is gone.



*  What Disney Film Would You Star In, If You Could?  Oh my, that's a tough one...I'll go with The Little Mermaid cuz when I was younger I would pretend to be a mermaid in our pool.



*  How Old Were You When You Watched Your First Disney Movie?  Oh, gee, I don't know.  But I do know that Oliver & Company was the first movie I saw in the movie theater.



*  Who's Your Favorite Disney Couple?  If anyone would answer this other than Mickey & Minnie, there is something wrong.  You are not a true Disney fan.  :)

Comments

  1. ahhh love this!!! Thanks for doing the tag! Wasn't it awesome! Ursala is definitely a close second in the villain department. Hello little mermaid fan club lol ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for sharing it, it was a whole lotta fun. :)

      Delete
  2. oooh loved this! Disney is always a good thing to talk about. Sven is a good answer!

    ReplyDelete
  3. Very cute post. My favourite, without a doubt, is The Fox and the Hound.

    ReplyDelete
    Replies
    1. My mom really liked that one but I never really liked it all that much. I think that I'm more of the Disney Princess movies over the "Talking Animal" ones. Ha! Although, I do really like Robin Hood. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Thankful Thursday...

I am thankful...that tonight after work, I'm gonna pick up some din-din for my sister & I & then we're gonna play some old school Nintendo games on her projection screen.  Awhoo hoo!  I am so happy that my sister is back home!  :)

I am thankful...for Stan Lee.  I know that I've probably said it before but this guy is pretty dang amazing with the Marvel characters & stories that came to be from his mind.  I just wish that I had that kind of brain to think up all the crazy things/beings he does.

I am thankful...that in four weeks, I'll be in Las Vegas.  Just me & my hubby hopefully catching a few shows, winning some dough & having some good grub.  We'll for sure be seeing Love by Cirque & then I wanna get him tickets to either Cris Angel or Penn & Teller as a birthday gift.  I tried talking him into seeing Britney but he hasn't caved yet, I'm hoping that he will cuz if I get to see Britney, it would be amazing cuz I love her!

I am tha…

Tuesday Talk...

You wanna talk about something today?  Well, linkup with some fabulous girls for some Tuesday Talk - Jessicaor any of the other hosts.  :)

The only thing I can think about talking about is food, breakfast food to be exact.  I want to fill up on some delish carbs in the form of hash browns, toast, French toast & a sausage patty (just to mix it up a bit).  I want to be sitting at a cute lil diner chomping away...but sadly, I am not, I am at work instead.  Boo!

I am just thinking about all the things I would rather be doing instead of work, like, that in six weeks, the hubby & I will be on our way to Vegas.  The closer we get the more excited I get to be away for a week straight...I may never come back.  Maybe I'll become a cocktail waitress & leave again.  That would be the bestest thing ever...okay, maybe not the bestest but it would be pretty dang cool.

Since this post is just all over the place, I might as well talk about the fact that it's Valentine's Day.  I…

It's Wednesday So That Means...

So, back in the day, there was a linkup about weekly lessons.  I really liked it but since it has crumbled & the linkup is no more.  :(  I really liked doing it so I'm going to continue doing it, join me!
I've Learned...that when Sunshine gets an attitude with me & I make her go to her room & rethink how she speaks to me, she comes down ten minutes later & is sweet as pie.  I even got three "I Love Yous" from her in a span of about thirty minutes.  Ha!  
I've Learned...that I need to make another attempt at the Grand Mac from McDonald's.  I tried to do it last week but did not finish it (I finished the fries & the apple pie though).  That was not good enough for my grandfather so I need to have another go at it so I think that since it's just me & Sunshine again tonight, we're gonna pick up McDonald's again & give it another shot.

I've Learned...that once the weather warms up, even if just for a lil bit, I think Spring…