Skip to main content

Friday Five...


It's Friday & time for some fun with the number five.  You wanna join?  Hit up Karli &/or Liz to linkup.  :)

I keep meaning to do a blog posting showing yall my tattoos & telling the story behind each one cuz there are stories/meanings to every single one...but this post will not be it as I don't have pictures of all my tats taken.  I'll work on that.  So, this will be a post about the tattoos I would like to get.


  1.  I love the state of Wisconsin & with the possibility of being able to move outta the state in about four years, I don't want to.  The older I get, the more & more I love this state & what comes with it - four seasons, Up Nort &, of course, the sports teams.  I'd like something like this either on the back of my arm or the back of leg.


  2.  I already have actual music tattooed on my lower back - flute music for the first couple of measures of I Am The Walrus by The Beatles - but I love music so much that I need to have more of it on me.  I think something like this would look awesome on the top of my foot.


  3.  I have three babies that this tat would be for - Chandler, Magic & Tyrion.  So, I would have the kitty with three pawprints & I typically don't like tattoos on gals on the upper arm but the placement of this one is actually towards the front & I like it.


  4.  I already have a butterfly on my right leg & I wanted to have a bunch of different butterflies "flying" up my leg & something like this would fit in great.  I'm a supporter of breast cancer awareness (who isn't?!) & there are people I have lost to it & people around me who are survivors, it would be for those gals.



  5.  My cousin & I are thinking about getting matching Cousin/Nerd tattoos...cuz we're weird like that.  I saw this one & sent it to him right away for his thoughts.  We thought we would do some changes but this is kinda what we're thinking & I love the placement on the foot.

So, do you have any tattoo ideas that you
keep thinking about but haven't
pulled the trigger yet?  What are they?

Comments

  1. I enjoyed this because I enjoy hearing tatt stories. I have an appointment July 15th for new ink. I've already had the consult. So...you'll just have to wait and see........ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, come on! That's too far away! I want details now! Tee hee! I need to get me set for another one or finish one of the two on my back. :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Thankful Thursday...

I am thankful...that tonight after work, I'm gonna pick up some din-din for my sister & I & then we're gonna play some old school Nintendo games on her projection screen.  Awhoo hoo!  I am so happy that my sister is back home!  :)

I am thankful...for Stan Lee.  I know that I've probably said it before but this guy is pretty dang amazing with the Marvel characters & stories that came to be from his mind.  I just wish that I had that kind of brain to think up all the crazy things/beings he does.

I am thankful...that in four weeks, I'll be in Las Vegas.  Just me & my hubby hopefully catching a few shows, winning some dough & having some good grub.  We'll for sure be seeing Love by Cirque & then I wanna get him tickets to either Cris Angel or Penn & Teller as a birthday gift.  I tried talking him into seeing Britney but he hasn't caved yet, I'm hoping that he will cuz if I get to see Britney, it would be amazing cuz I love her!

I am tha…

Tuesday Talk...

You wanna talk about something today?  Well, linkup with some fabulous girls for some Tuesday Talk - Jessicaor any of the other hosts.  :)

The only thing I can think about talking about is food, breakfast food to be exact.  I want to fill up on some delish carbs in the form of hash browns, toast, French toast & a sausage patty (just to mix it up a bit).  I want to be sitting at a cute lil diner chomping away...but sadly, I am not, I am at work instead.  Boo!

I am just thinking about all the things I would rather be doing instead of work, like, that in six weeks, the hubby & I will be on our way to Vegas.  The closer we get the more excited I get to be away for a week straight...I may never come back.  Maybe I'll become a cocktail waitress & leave again.  That would be the bestest thing ever...okay, maybe not the bestest but it would be pretty dang cool.

Since this post is just all over the place, I might as well talk about the fact that it's Valentine's Day.  I…

It's Wednesday So That Means...

So, back in the day, there was a linkup about weekly lessons.  I really liked it but since it has crumbled & the linkup is no more.  :(  I really liked doing it so I'm going to continue doing it, join me!
I've Learned...that when Sunshine gets an attitude with me & I make her go to her room & rethink how she speaks to me, she comes down ten minutes later & is sweet as pie.  I even got three "I Love Yous" from her in a span of about thirty minutes.  Ha!  
I've Learned...that I need to make another attempt at the Grand Mac from McDonald's.  I tried to do it last week but did not finish it (I finished the fries & the apple pie though).  That was not good enough for my grandfather so I need to have another go at it so I think that since it's just me & Sunshine again tonight, we're gonna pick up McDonald's again & give it another shot.

I've Learned...that once the weather warms up, even if just for a lil bit, I think Spring…