Skip to main content

It's Wednesday So That Means...

Mandie's Weekly Lessons:
    1.  Karma Doesn't Act Quick Enough.  I am having a pretty rough morning & it took some talking off the ledge by my Southern Bestie, Ashley, not to go ape-shit on Trouble & Sunshine's mother.  Long story, short - she is doing the same thing to Sunshine as she did to Trouble & what she did was break Trouble.  She's breaking Sunshine & there is nothing more that I want to do right now then to drive over two hours to beat the damn woman!  She makes me so angry especially when her actions cause these girls to hurt & because of that hurt, lash out.  Ugh!!!!

    2.  I Don't Like Gold...Unless It Has To Do With Harry Potter.  So, I don't like gold jewelry, never have.  I even told Paul before we got engaged that if he proposed to me with a gold ring, I would throw it back at him.  All my jewelry is silver...except for two new necklaces that I bought over the weekend at Hot Topic.  They had buy two, get one free on HP stuff.  So, I could not resist.  I ended up buy theses:
    3.  A Girl Can Never Have Too Many Unmentionables.  I'm just a girl who has drawers FULL of bras, socks & underwear & still continues to want more.  I was naughty at Pink this past weekend & bought myself two new bras & some more unders.  I cannot stop especially when they are all just so gosh darn adorable!  I cannot wait until Sunshine starts wearing their stuff cuz then I can buy the stuff for her!  Yes, I have a problem, do they have support groups for people like me?!  Ha!


  1. Karma will come around, just give it time. And trust me, it won't be pretty!!

    Those Harry Potter necklaces are SO you! I told Don the same thing, I said you propose to me with a gold ring, you best be taking it back! Ha!

    Hope your day has gotten better!!

    1. I really hope so cuz she needs a big dose of it, cannot stand her! Grrrr!

      I love the necklaces, I actually wore the Hufflepuff necklace yesterday. Maybe tomorrow will the the Deathly Hallows one. :)

  2. I wear all colors of jewellery...maybe because I have a jeweller husband.

    Ugh. I hate hearing that about the girls' mom. Some women have no business being a parent. Yep. I said it.

    1. I bet you just have loads & loads of beautiful jewelry to pick from every morning. I just cannot imagine.

      There is a difference between giving birth & being a parent...she may have given birth to these girls, but I'm the one that has raised them & been the parent. She's a real piece of work. :\


Post a Comment

Popular posts from this blog

Thankful Thursday...

I am thankful...that tonight after work, I'm gonna pick up some din-din for my sister & I & then we're gonna play some old school Nintendo games on her projection screen.  Awhoo hoo!  I am so happy that my sister is back home!  :)

I am thankful...for Stan Lee.  I know that I've probably said it before but this guy is pretty dang amazing with the Marvel characters & stories that came to be from his mind.  I just wish that I had that kind of brain to think up all the crazy things/beings he does.

I am thankful...that in four weeks, I'll be in Las Vegas.  Just me & my hubby hopefully catching a few shows, winning some dough & having some good grub.  We'll for sure be seeing Love by Cirque & then I wanna get him tickets to either Cris Angel or Penn & Teller as a birthday gift.  I tried talking him into seeing Britney but he hasn't caved yet, I'm hoping that he will cuz if I get to see Britney, it would be amazing cuz I love her!

I am tha…

$10 at Target...

Yea, I was able to get to Target & get some goodies so I could link-up with one of my favorites!  Awhoo hoo!  If you wanna join in, visit Liz or any of the other hosts to linkup.  :)

Here is my haul:

Sunshine complained the other night that she needed more socks so I picked her up some.

I had to hit the clearance Easter stuff & picked these up for Paul.  He loves sour stuff so thought they would be right up his alley.  :)

I picked these up for myself.  I love them SO much & since I didn't make myself an Easter bag I figured I would grab these when they were 50% off.  Yum!

My grand total:  $10.96 Almost a dollar over but that's okay, I got some needed things.

Makes Me Happy Pics...

Another month has come & gone & there were some great things that made me happy throughout the month of March:

Hitting up Goodwill for some cheap James Patterson books.

Snuggling with two of my three babies - Tyrion & Magic.

A relaxing Sunday morning.

Sunshine & her gymnastics team & coaches.

Sunshine & her other two Freshman teammates.

A sign I made.

Another sign I made for the bathroom.  Ha!

A Sunday afternoon with some  apple cider & coloring book.

Ah, Chris Hemsworth.

Chandler going for a ride with Paul.

Seeing Beauty & the Beast with Jill.

A nice relaxing Sunday night bath.

Day one of vacation in Minneapolis.

Day two of vacation in Vegas.

Paul messing around at Madame Tussa