Skip to main content

My Thoughts On...


IMDB's Summary:  When Tony Stark & Bruce Banner try to jump-start a dormant peacekeeping program called Ultron, things go horribly wrong and its up to the Earth's mighteous heroes to stop the villainous Ultron from enacting his terrible plans.

My thoughts:  pretty frickin' fantastic.  That's it...good night!  Ha, ha!  It was action packed from start to finish.  I know they typically say that about action films but this one really was.  However, the next time we see an Avengers, it's going to have so many characters that it's gonna be insane cuz everyone will come together.  Insanity!  Ha!  But back to this film, we saw it in 3D, did we need to see it in 3D?  No.  I never really think that seeing it in 3D is all that necessary but that's me. They developed some charactors more & you really learn some shit about some of them due to this little vixen:


Scarlet Witch is awesome & I cannot WAIT to see more of her.  She's quite the powerful lil thang & I think that she's amazing but she really caused some problems for Avengers but at the same time, she helped them & the audience learn some stuff.

I thoroughly enjoyed the flick & if you are a superhero &/or action movie freak, go see it, you'll be entertained.   

Avengers:  Age of Ultron's Grade:
B+

Comments

  1. I really liked Scarlet Witch too, but that promotional photo doesn't even look like her!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I guess that I didn't even realize that...she's too clean & not as bitchy looking. Ha, ha!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Makes Me Happy Pics...

Another month has come & gone & there were some great things that made me happy throughout the month of December:


Another coffee mug to add to my collection.

Mmmm, cookie.

My niece, "J".

My sister-in-law & nieces, "J" & "R".

All us siblings at the wedding -  the groom is standing next to me.  :)

My siser & I.

Sunshine doing the beam.

Chandler's paw prints from the vet. I love & miss her SO much.

The newest Kylo Ren for my collection.

My lil family.

My beautiful stepdaughters.

My newest tat.  <3

Happy 34th Birthday To Me...

Since tomorrow is my 34th birthday, I decided in celebration of it, I should list 34 facts about me.  So, here we go:

1.  For lunch today, I had a Big Grab bag of Funyuns, a bottle of Dew & some mini-Snickers.  I'm all about my health today, it seems.  :|

2.  I bought my first pair of leggings today since I was about 12.  They are for working out & they were on clearance.

3.  Speaking of leggings, I so badly want the tattoo version of them.  You know how the complete coverage of the arm in tattoos is called a "sleeve", I started calling the complete coverage of the leg in tattoos a "legging".  Ha!

4.  I've seen every episode of Friends at least ten times.  Paul will turn it on when it's on TV & test me on what episode it is...I'm rarely wrong.

5.  I really, really, really want to go back to Vegas real soon.  I'm almost half-tempted to ask Paul if we can go there for our second anniversary.

6.  I pretty much have tiny panic attacks on a da…

Thankful Thursday...

I am thankful...that tonight after work, I'm gonna pick up some din-din for my sister & I & then we're gonna play some old school Nintendo games on her projection screen.  Awhoo hoo!  I am so happy that my sister is back home!  :)

I am thankful...for Stan Lee.  I know that I've probably said it before but this guy is pretty dang amazing with the Marvel characters & stories that came to be from his mind.  I just wish that I had that kind of brain to think up all the crazy things/beings he does.

I am thankful...that in four weeks, I'll be in Las Vegas.  Just me & my hubby hopefully catching a few shows, winning some dough & having some good grub.  We'll for sure be seeing Love by Cirque & then I wanna get him tickets to either Cris Angel or Penn & Teller as a birthday gift.  I tried talking him into seeing Britney but he hasn't caved yet, I'm hoping that he will cuz if I get to see Britney, it would be amazing cuz I love her!

I am tha…